Koordynator dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Goździe oraz monitorowanie zapewnienia przez ten urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Gminy w Goździe.
Zadania Koordynatora dostępności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
- Monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach realizowanych zadań,
- Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy w Goździe
- Anna Zielińska – inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie Gminy w Goździe
Telefon kontaktowy: 48/320-20-97, 320-20-82
e-mail: bhp@gozd.pl
Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696 z późn. zm.)