Szanowni Mieszkańcy, wzorem lat ubiegłych będziemy przygotowywać wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o dofinansowanie zadania pn.: ,,Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gózd na rok 2025”.
W związku z powyższym osoby posiadające płyty azbestowe mogą już składać wnioski o ich odbiór i utylizację. Nabór zostanie zamknięty z dniem 31 stycznia br.
Druk zgłoszenia wraz z informacją o wyrobach zawierających azbest dostępny jest w Referacie Rolnictwa Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego pok. 107 ewentualnie pod adresem: http://www.bip.gozd.pl/index.php?id=154
W zgłoszeniu należy podać:
– imię i nazwisko właściciela, zarządcy lub użytkownika nieruchomości,
– adres obiektu oraz ilość posiadanego azbestu w m2 z zaznaczeniem odbioru azbestu.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie pod numerem telefonu 48/ 320 20 97 wew. 26.
Uwaga!
W przypadku, gdy pozyskane dofinansowanie nie pokryje kosztów wynikających ze wszystkich złożonych wniosków, wnioski złożone najpóźniej zostaną przeniesione na kolejny nabór.